Thursday, April 1, 2010

Seronok kan??=)

Saya sungguh gembira. Baru mendapat berita yang Kak Ngah, sepupu saya [sama umur: penting ni..huuu] selamat melahirkan baby girl - Tahniah Ngah^_^ Nama baby tu Nur Syahidatul Arissa=) Dah tua dah makcik ni.. Dah jadi mak orang pun. Heee. Masa kecik-kecik dulu, saya rapat sangat dengan Kak Ngah. Kak Ngah ni anak Pak Ngah saya [adik ma merangkap anak sulung laki atok saya].. Ingat lagi masa mula-mula saya balik Kelantan, kalau ada je Pak Ngah sekeluarga nak pergi mana-mana [contohnya: pantai, air terjun, jalan-jalan], mesti mereka datang ambil saya sekali. Seronok sangat... Saya tahu Pak Ngah nak saya lupakan kesedihan saya. Dan dia nak saya sedar yang ramai orang sayangkan saya walaupun saya dah hilang kasih sayang seorang ayah. Sedih la pulak tiba-tiba kalau ingat budi Pak Ngah & Mak Ngah. Banyak sangat... Akan saya kenang hingga akhir hayat...=) Tahniah sekali lagi Angah!!! Tahniah juga buat Tok Ngah & Nek Ngah... Heeee


~Tiba-tiba rasa 'lain macam.' Kak Ngah dah jadi ibu di usia 23 tahun..[adakah ini cemburu..??huuu] *wink3*

No comments: