Monday, February 13, 2012

Saya rindu tempat ini



Hampir 4 tahun menghuninya (tak cukup 4 tahun sebab setengah semester berpraktikal di luar negeri--> Kelantan je ;p). Banyak kenangan yang saya pahatkan kat sini. Tapi jangan risau, saya takde tinggalkan kesan-kesan paku. Tampalan kat dinding pun semua saya dah bersihkan sebelum melangkah pergi :) M6 3.7 nombor bilik saya kat UIA Kuantan. Sebelum saya lupa nombor ni menjelang beberapa tahun lagi, maka saya rasa perlulah saya untuk mencatatnya di sini. Kalau tak silap saya, bilik masa kat SESTER dulu 313 dan 404. Betul dah rasanya.. Errr, yeke? Saya kena tanya sweetheart saya Cg. Jaja yang nun jauh di Sibu tu dulu [tu pun kalau dia pun tak macam saya] ;)



Saya suka belajar. Suka. Suka. Sangat suka.....

Itu sahaja untuk kali ini :)

No comments: