Sunday, April 5, 2009

Aduhai....

Syamil baru je beberapa hari mengenal dunia

Syamil dibotakkan..huu(4 bulan)
Dalam perjalanan nak pergi sungai congkak (6 bulan)


Menjelang Aidilfitri 2008


Pernah tak kalian rindu sangat-sangat akan seseorang sampai boleh nangis? Ya? Tidak? Bagi yang jawapannya ya, kita boleh sama-sama berkongsi perasaan. Wajah comel budak kecik kat atas inilah yang menyebabkan saya menangis. Terlalu rindukan dia......

Waaaaaa..T_T

Cik Su rindu Mil sangat-sangat..

Tunggu Cik Su habis final exam, AGD, Baktisiswa...

Lepas tu, kita main sama-sama ye...




--> pesanan yang saya pernah terima: Jangan la dapat anak yang awak tak dapat nak tengok dia hari-hari kalau macam ni la keadaannya rindu kat anak buah...huuuu.. (Saya terpaksa akuinya, Cik Hasanah!;D)


9 comments:

As said...

baru je nak cakap tapi die dah buh rupenya pesanan kite :D

rindu muka syamil comel jugak!
hihi

candlesky said...

buat As:
~huuuu..mende tu yg ingat dulu tadi..

Jepah said...

wah wah wah... tgh2 exam leh buat blog... =p...
jepah pun rindu gak anak2 sdare kat rumah... huhuhu....

candlesky said...

buat jepah:
~blog ni dah lama lahir..cuma baru tumbuh gg time exam nie..huuuuu...

rndu kan...dah lama xtgk syamil=(

hamba_senyum said...

adik comel..mcm sy..huhu..seronok btl

candlesky said...

buat hamba_senyum:
~ye ek comel??meh2 cni gambar..nak compare..mana tau boleh jadi kembar syamil...heeee

hamba_senyum said...

x blh...sbbnya beza drpd prgkt umur...

hamba_senyum said...

anak buah awk msti dah beso..nakal pn ada..

candlesky said...

buat hamba_senyum:
~bulan 10 ni 2 tahun...
baru smlm dpt jumpa dia..
dia malu2 lg...
gg dah penuh...
huuuu..
xnakal...mana leh nakal..
cik su dia kan baik=)
lasak je..